Чигиринський навчально -виховний комплекс І-ІІІ ст.№3Четвер, 23.05.2019



Меню сайту
Категорії розділу
Шкільні новини [36]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Шкільний психолог


Таран Ніна Іванівна.

Рік народження: 21 січня 1969. 
Освіта: вища, Черкаський державний педагогічний інститут в 1991р., Харківський державний університет в 1995р.  
Спеціальність:Російська мова і література, практична психологія. 
Кваліфікація: практичний психолог в системі освіти, вчитель російської мови і літератури. 
Кваліфікація: практичний психолог. Рік атестації: 2009 р. Вища категорія. 
Стаж: загальний педагогічний стаж становить 21 років. Психолога – 17 р.
Проблемна тема: "Проблеми сімейного виховання в процесі формування особистості дитини” 

Заходи психологічної служби

- Визначення напрямів та необхідних умов індивідуального розвитку суб’єктів навчально – виховного процесу і всього закладу вцілому;
- Робота над реалізацією принципів гуманістичного навчання, особистісно- орієнтованої освіти, допомога учням в адаптації під час переходу з однієї вікової групи в іншу;
- Забезпечення адекватного рівня психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу;
- Проведення лекцій та виховних годин для учнів, тренінгових, ігрових занять, виступів на батьківських зборах, організація роботи постійнодіючого консультпункту для батьків;
- З метою покращення роботи з девіантними підлітками працювати з вчителями з вивчення цієї проблеми, організувати індивідуальну роботу з учнями "групи ризику”;
- Формування у підлітків потреби в здоровому способі життя;
- Проведення профорієнтаційної роботи серед учнів і батьків 9 – 11 класів;
- Проведення роботи з обдарованими учнями та їх батьками;
- Засобами самоосвіти підвищувати свій професійний рівень, приймати активну участь у роботи міського методичного об’єднання, семінарах практикумах для вчителів.
Принципи діяльності психологічної служби:

- Принцип науковості – здійснення діяльності на основі досягнень сучасної психології з використанням валідних діагностичних методик, що пройшли апробацію на території України та містять вікові тестові норми;
- Принцип гуманізації навчально – виховного процесу – пріоритету інтересів особистості дитини;
- Принцип розвивального характеру діяльності;
- Принцип сенситивності – урахування вікової періодизації в розвитку певних видів психічної діяльності - Принцип індивідуального підходу – урахування індивідуальних темпів та напрямів розвитку особистості дитини;
- Принцип системності – розгляд явищ у системі навчально – виховного процесу та сукупності взаємодії суб’єктів педагогічного процесу;

Висновки:

Завдяки роботі психолога в школі створено:
- сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники виховного процесу;
- створені умови для всебічного особистісного розвитку дітей, їхнього повноцінного психічного здоров’я. 
Психолог сприяє:
- пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей;
- свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів;
- успішному навчанню учнів різних вікових категорій, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і - можливих труднощів в адаптації під час переходу з однієї вікової категорії в іншу.
Психолог захищає дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя.
Робота психолога спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків. 
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода в Чигирині
Корисні посилання
Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz