Шкільний психолог
Таран Ніна Іванівна. Рік народження: 21 січня 1969. Освіта: вища, Черкаський державний педагогічний інститут в 1991р., Харківський державний університет в 1995р. Спеціальність:Російська мова і література, практична психологія. Кваліфікація: практичний психолог в системі освіти, вчитель російської мови і літератури. Кваліфікація: практичний психолог. Рік атестації: 2009 р. Вища категорія. Стаж: загальний педагогічний стаж становить 21 років. Психолога – 17 р. Проблемна тема: "Проблеми сімейного виховання в процесі формування особистості дитини” | |
Заходи психологічної служби - Визначення напрямів та необхідних умов індивідуального розвитку суб’єктів навчально – виховного процесу і всього закладу вцілому; - Робота над реалізацією принципів гуманістичного навчання, особистісно- орієнтованої освіти, допомога учням в адаптації під час переходу з однієї вікової групи в іншу; - Забезпечення адекватного рівня психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу; - Проведення лекцій та виховних годин для учнів, тренінгових, ігрових занять, виступів на батьківських зборах, організація роботи постійнодіючого консультпункту для батьків; - З метою покращення роботи з девіантними підлітками працювати з вчителями з вивчення цієї проблеми, організувати індивідуальну роботу з учнями "групи ризику”; - Формування у підлітків потреби в здоровому способі життя; - Проведення профорієнтаційної роботи серед учнів і батьків 9 – 11 класів; - Проведення роботи з обдарованими учнями та їх батьками; - Засобами самоосвіти підвищувати свій професійний рівень, приймати активну участь у роботи міського методичного об’єднання, семінарах практикумах для вчителів. | |
Принципи діяльності психологічної служби: - Принцип науковості – здійснення діяльності на основі досягнень сучасної психології з використанням валідних діагностичних методик, що пройшли апробацію на території України та містять вікові тестові норми; - Принцип гуманізації навчально – виховного процесу – пріоритету інтересів особистості дитини; - Принцип розвивального характеру діяльності; - Принцип сенситивності – урахування вікової періодизації в розвитку певних видів психічної діяльності - Принцип індивідуального підходу – урахування індивідуальних темпів та напрямів розвитку особистості дитини; - Принцип системності – розгляд явищ у системі навчально – виховного процесу та сукупності взаємодії суб’єктів педагогічного процесу; | |
Висновки: Завдяки роботі психолога в школі створено: - сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники виховного процесу; - створені умови для всебічного особистісного розвитку дітей, їхнього повноцінного психічного здоров’я. Психолог сприяє: - пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей; - свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів; - успішному навчанню учнів різних вікових категорій, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і - можливих труднощів в адаптації під час переходу з однієї вікової категорії в іншу. Психолог захищає дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя. Робота психолога спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків. |